Komentarze: 0
Ilość i jakość? Każdy producent urządzenie mobilne pewnie zajęłoby zarówno jeśli mogłoby to je mieć, ale nie zawsze jest to tak proste jak się wydaje. A jeśli chodzi o wybranie jednej lub drugiej strony, wielu doświadczonych firm podejmowania niewłaściwych decyzji.
Sony jest na tyle odwagi, by iść dość niepopularne trasę dwóch, zamawiający swoją działalność smartphone w kilku kluczowych obszarach , patrząc w celu maksymalizacji sprzedaży wysokiej klasy w Europie i Azji.
To prawda, niski do połowy końcu zwracających Xperia E rodzina nie jest jeszcze martwy , a nawet M5 i C5-seria non-flagowe mogą jeszcze dostać następcze starania końca roku. Indie prowadzi listę krajów, w których te modele są mało prawdopodobne, aby zobaczyć światło dzienne, jak widać, z lokalnymi Sony strzał-dzwoniący potwierdzający "Nasza strategia marketingowa będzie teraz krążą wokół oferowanie produktów premium w segmencie smartfonów."
W ten sposób, zamiast prowadzenia wielkości sprzedaży, czyli ilość, japoński koncern koncern jest kierowana na proliferację i eskalacji rentowności , nawet jeśli oznacza to utratę dalszych znaczenie w biznesie, jak numery akcji nadal spadać .